середу, 7 квітня 2021 р.

Будьте Здорові!

(До Всесвітнього дня здоров’я)

Сьогодні на календарі - 7 квітня, а це значить, що прийшло свято – Всесвітній день здоров’я! Кожен рік у країнах, що входять у Всесвітню організацію охорони здоров’я (ВООЗ), відзначається це свято.

Пропанагда здорового образа жизни плакат Мета святкування - підкреслити важливість здоров’я кожної людини і людства у цілому. Здоровий спосіб життя сьогодні це вимога часу. Бути здоровим – це актуально, модно і престижно. У цей день проходять різні заходи, присвячені пропаганді здорового способу життя. Кожен рік кампанія проходить під певним девізом. Цього року цей девіз, напевно, присвячений боротьбі з пандемією коронавірусу: «Збудуємо більш справедливий, більш здоровий світ!»

За всіх часів, в будь-якому віці, за будь-якої пори року повсюдно у просторі для усього живого найважливішим за все є здоров’я. А здоров’я слід берегти замолоду.

Бібліотека-філія 4 для дітей книжкова виставка «Звичка, що вбиває» Тож ми в нашій бібліотеці піклуємося про свого читача та активно займаємося пропагандою здорового способу життя. До уваги читачів пропонуємо книжкову виставку «Чисті руки – запорука здоров’я». Ця виставка зараз дуже актуальна у зв’язку з пандемією. На виставці корисні та цікаві книжки, які розкажуть та покажуть на що здатна людина, котра бажає собі здоров’я. Ця виставка зацікавить будь-кого. А книжкова виставка «Звичка, що вбиває» голосно та впевнено каже «Ні!» усім шкідливим звичкам. Діти будь-якого віку затримуються біля неї часто на довгенько. Якщо ви побажаєте відвідати нашу бібліотеку (на сайті віртуально, чи реально у житті), Вас чекає окрім виставок дружня бесіда та інформ-хвилинка, яка стосується здоров’я.

Бібліотека-філія 4 для дітей книжкова виставка «Чисті руки – запорука здоров’я» Найчастіше людина починає замислюватися про свій спосіб життя і здоров’я, коли наздоганяє якась проблема, з’являється якась хвороба чи нездужання. Турбота про своє здоров’я не має бути проблемою, а повинна бути способом життя.

Ось шість найважливіших правил здорового способу життя:

1) Правильне харчування. Більше фруктів, овочів; ніяких гамбургерів, чіпсів та іншої гидоти.
2) Активність. Будьте активними, життєрадісними і відкритими до світу.
3) «Ні!» - шкідливим звичкам.
4) Правильний розпорядок дня.
5) Позитивний настрій. Не зациклюйтеся на невдачах і промахах.
6) Дбайливе ставлення до себе.

Отже старайтесь дотримуватись наступних принципів:

- живіть в злагоді з собою;
- вчиться радіти життю;
- менше хвилюйтеся, а більше посміхайтеся;
- вчиться долати стрес;
Джерело стресу не події самі по собі, а наше сприйняття цих подій.

Важливо пам’ятати:
Якщо хочеш бути щасливим в житті – будь здоровим.
Здоров’я може мати дуже дорогу ціну.

У Всесвітній день здоров’я ми бажаємо всім його надійного збереження.
- Всім хворим – якнайшвидшого одужання.
- Медикам – хорошої матеріальної і технічної бази.
- Всім нам – бути здоровими і життєрадісними.

Немає коментарів:

Дописати коментар